lundi 13 juin 2011

la St Pierre de t'chu nous

Bouonn’geins, si vous fait envie de faire un tourre sur les vieilles soupapes des tracteu sous une saucé...

en patoi Normand:

Pour aller porter mon Tracteu
A La Carneil s'te dimanche au champ de foire
De boun’heur j’monte sur mon taco
Et j’m’en vas fair’ mon marchi d'la Sant Pierre
Quaind j’apss’ dans la rue d’trompe souris
Au p’tit trot d’mon vûs char, une erlique
No dit : ch’est un tire-liard , un gas fi d'la carnei
Ri qu’en veyant mon colimachon.



D’l’ancien temps ne vous dépiaise
Ch’est nous qui gardons l’bouon goût
Et no sait byi s’mettre à l’aise
Dans les mod’ de par t’cheu nous
Quaint à cqu’est d’la tracterie
Bouonn geins, ch’est à nous l’bâoquet
Car ch’est par le payis d’la carnei
Qu’no vait l’pu jolis tracteux.




L’si’ que v’la, ch’est eune erlique
Que j’tyi’ns d’defunts mes pour geins ;
Ch’ eun chariot historique d'la Ferme t'chez nous
Qu’era byitôt ses chentains
Poutaint, malgré sa longu’vie
IL est acco byi coquet
Aôssin, j’aim’ mon trateu d’la carnil




Cha dutiet’ eun’rich’ piaô d’bête
Qui servit à l’fabriqui la capot d'mon tracteu


Sam’rappell’ quand j’étais janne
J’fesais  les p’tit gym khana  d’la carnei.




Y a des fais, j’équ’iat de rire
leurs tuyaux d’poêl’ sur roue, Cha n’vaôt pas mon tracteur d'as'teur.




Ché ben Mes le gas fis d'la Carneille:
" j' m'en va fair la Fête avec mais galoche à la St Pierre et avec ma blaude, pét-à-coue, avant qui tombe a siaotées pour l' prix d'élégance avec ma vétûre".

"Car a la pentecôute fao s'mette bé tyi qu'il en coûte"


 .

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire